Klachtenregeling

Ergotherapie Feijenoord vindt het belangrijk dat cliënten tevreden zijn over de zorg. Bij vragen of klachten worden onderstaande stappen gevolgd.

1.Bespreek uw klacht met de ergotherapeut.

Veel klachten kunnen worden opgelost in een direct gesprek.

2. Schriftelijke klacht indienen.

Indien u niet tevreden bent na het gesprek, kunt u per e-mail een schriftelijke klacht indienen via: info@ergotherapiefeijenoord.nl. Uw klacht wordt zorgvuldig gelezen en binnen 6 weken schriftelijk beantwoord.

3. Onafhankelijke ondersteuning.

U kunt gratis onafhankelijk advies krijgen via:

• Zorgbelang Nederland (www.zorgbelang-nederland.nl)

• AKJ Jeugdstem (voor ouders in jeugddomein)

4. Toekomstige aansluiting.

Ergotherapie Feijenoord is bezig met oriënteren op een passende geschilleninstantie voor startende praktijken. Zodra aansluiting gerealiseerd is, wordt deze regeling bijgewerkt.

5. Waarover kunt u een klacht indienen?

• communicatie

• behandeling

• bejegening

• onduidelijkheid over afspraken of kosten

Contact: info@ergotherapiefeijenoord.nl